عکس؛ دیدار ژاوی و ماسکرانو در پایتخت قطر

عکس؛ دیدار ژاوی و ماسکرانو در پایتخت قطر

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر، در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر، با خاویر ماسکرانو دیدار کرد. ژاوی این تصویر را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد و در واقع دیدار بدین ترتیب از دیدار خود با هم‌تیمی سابق خود یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز و خاویر ماسکرانو، سال‌ها در بارسلونا هم‌تیمی بودند. آن‌ها در تیمی بودند که به اعتقاد بسیاری، بهترین تیم تاریخ بارسلوناست، یعنی همان تیم پپ گواردیولا و ترکیب ایده‌آلی که او داشت و جام های مختلف را درو کرد. اکنون سال های زیادی از آن زمان گذشته است و بازیکنان زیادی آمده و رفته‌اند و افراد زیادی بازنشسته شده‌اند.

ژاوی پس از دیدار خود با ماسکرانو در شهر دوحه‌ی قطر، با قرار دادن این تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت:" یک الگو به معنای واقعی کلمه، از دیدنت خیلی خوشحالم."

خاویر ماسکرانو حدودا دو ماه پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و باید دید که فعالیت او در ادامه‌ی زندگی به چه شکل خواهد بود. ژاوی هم ممکن است آینده‌ی متفاوتی داشته باشد و راهی بارسلونا شده و در آنجا سرمربی شود. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

1470