معنای تتوی روی گردن لوئیس سوارز چیست؟

معنای تتوی روی گردن لوئیس سوارز چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، در این هفته از رقابت‌های لالیگا خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند که گل اول او بسیار زیبا بود و از روی ضربه‌ی کاشته به ثمر رسید. در صحنه‌ای که او گل اول اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند. گردن او مشخص بود و در واقع خالکوبی سوارز روی آن کاملا مشخص بود اما معنای آن چیست؟

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز در حال حاضر سه فرزند دارد. مهاجم اروگوئه‌ای همواره هنگام شادی پس از گل خود، سه انگشت خود را می‌بوسد که به نوعی نماد سه فرزند او هستند. او همین تتو را روی گردن خود هم زده است. در واقع خالکوبی روی گردن سوارز همان سه انگشتی هستند که در هنگام شادی پس از گل آن‌ها را می‌بوسد و به نظر می‌رسد که علاقه‌ی زیاد لوئیس سوارز به بچه‌هایش باعث شده که او این تصویر را روی گردنش هم خالکوبی کند.

نام بچه های لوئیس سوارز دلفینا، بنجامین و لوتارو است. مهاجم اروگوئه‌ای در تابستان گذشته از بارسلونا بیرون انداخته شد و به نوعی قراردادش با بارسلونا فسخ شد چرا که رونالد کومان به او علاقه‌ای نداشت. اکنون سوارز در اتلتیکو مادرید می‌درخشد و کمک زیادی به صدرنشینی روخی بلانکو در لالیگا کرده است.

1470