«کی‌روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود

«کی‌روش» در بازی با برزیل سرمربی کلمبیا نخواهد بود

خبرگزاری فوتبالی- یک رسانه کلمبیایی اعلام کرد کارلوس کی‌روش در ماه مارس ۲۰۲۱ و در دیداری که کلمبیا با برزیل در پیش دارد، سرمربی تیم ملی این کشور نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، وضعیت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از دو باخت متوالی به اکوادور و اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نامشخص است.

فدراسیون فوتبال کلمبیا به صورت رسمی چیزی درباره جدایی کی روش و یا استعفای این مربی منتشر نکرده است.

از سوی دیگر، کی روش از گفتگو با رسانه‌های کلمبیایی خودداری کرده است ولی مصاحبه روز گذشته او با یکی از روزنامه‌های ایران، بازتاب بسیار گسترده‌ای در کلمبیا داشته است.

کی روش در این مصاحبه که به سر تیتر خبرهای ورزشی کلمبیا تبدیل شده، اعلام کرد که ماجراجویی اش در کلمبیا رو به پایان است که تاییدی است بر خبر جدایی اش از این تیم.

البته این مصاحبه واکنش‌های مختلفی در کلمبیا داشته و بعضی از کاربران کلمبیا در توییتر کی روش را مربی ترسویی دانسته‌اند که با رسانه‌های کلمبیا صحبت نمی‌کند.

سایت «elpilon» کلمبیا هم با اشاره به اظهارات روز گذشته کی روش، اعلام کرد فدراسیون فوتبال کلمبیا با این مربی پرتغالی در حال مذاکره است تا برای مسائل مالی با هم به یک توافق برسند.

این سایت نوشت: «کمیته اجرایی در حال بررسی رزومه گزینه‌های احتمالی برای نشستن روی نیمکت کلمبیا است … هرچند مباحث مختلفی درباره آینده کی روش مطرح می‌شود اما حقیقت این است که کی روش در بازی‌های ماه مارس (دیدار با برزیل و سپس پاراگوئه) سرمربی کلمبیا نخواهد بود.»

1984