قلعه‌نویی باز هم از خجالت کی‌روش درآمد؛ پاداش ۲۰۰ هزاردلاری گرفت و از ژاپن ۳ گل خورد!

قلعه‌نویی باز هم از خجالت کی‌روش درآمد؛ پاداش ۲۰۰ هزاردلاری گرفت و از ژاپن ۳ گل خورد!

پایگاه خبری فوتبالی– امیر قلعه‌نویی بازهم از خجالت سرمربی سابق تیم ملی درآمد و به انتقاد از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که در دومین مقطع حضورش در تیم ملی توانست ایران را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برساند حالا باید خودش را آماده رقم زدن دوران تازه‌ای در تیم ملی کند و به اصطلاح تیم ملی را جوان کند و با وجود انتقادهایی که گاها از گوشه و کنار نسبت به عملکرد او و اعضای کادرفنی‌اش می‌شود نتایج خوبی را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ کسب کند.

قلعه‌نویی که در گذشته و در مقطعی که کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران حضور داشت بارها و بارها از او و نوع عملکردش انتقاد کرده بود حالا دوباره به انتقاد از او پرداخته است. قلعه‌نویی در تازه‌ترین مصاحبه خودش گفته است: «کی‌روش ۱۰ سال در تیم ملی حضور داشت و دو جام ملت‌ها را تجربه کرد و با رساندن ایران به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها ۲۰۰ هزار دلار پاداش گرفت و البته 3 گل هم از ژاپن خورد!» 

قلعه‌نویی به این نکته هم اشاره کرده است که در زمان کی‌روش توجهات و امکانات بیشتری برای تیم ملی وجود داشته است.

سرمربی تیم ملی با این صحبت‌ها به نوعی به طور غیرمستقیم به دفاع از عملکرد خودش در  تیم ملی پرداخته است. چون که در بخشی از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرده است که تلاش اعضای کادرفنی او تغییر نگرش ۱۰ ساله‌ای بوده که در تیم ملی جا افتاده است و البته تغییر سبک بازی که منجر شده تا فوتبال تماشاگرپسندی به مردم ارائه داده شود.

9098