درگیری لفظی شجاع با خبرنگاران؛ همه شما کی‌روشی‌پور هستید!

درگیری لفظی شجاع با خبرنگاران؛ همه شما کی‌روشی‌پور هستید!

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از اتفاقات جنجالی بازی امروز پرسپولیس و تراکتور، درگیری لفظی شجاع خلیل‌زاده با تعدادی از خبرنگاران در پایان مسابقه بود.

به گزارش فوتبالی، مسابقه حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر با پیروزی دو بر صفر تیم تهرانی به پایان رسید. این مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد و پرسپولیس با گل‌های آل کثیر و ترابی به پیروزی رسید.

در پایان مسابقه بازیکنان و مربیان دو تیم راهی رختکن شدند اما پیش از رسیدن به رختکن، در میکسدزون ورزشگاه آزادی با خبرنگارانی مواجه شدند که سوال‌های مختلف و متفاوتی در ذهن داشتند.

یکی از بازیکنانی که خبرنگاران از او برای مصاحبه در پایان مسابقه درخواست داشتند شجاع خلیل‌زاده مدافع تراکتور بود. مدافع ملی‌پوشی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد و به تازگی جام ملت‌های آسیا را پشت سر گذاشته است.

صحبت‌های شجاع با خبرنگاران درباره بازی خیلی عادی و طبیعی داشت پیش می‌رفت اما وقتی سوالات به تیم ملی و نتایج آن در جام ملت‌‌‌ها و عملکرد خط دفاعی در این مسابقات رسید جنجال‌ها شروع شد.

یکی از خبرنگاران درباره صحبت‌های امیر قلعه‌‌نویی در برنامه فوتبال برتر و دفاعش از عملکرد این تیم در جام ملت‌ها پرسید. شجاع با لحنی قاطع حرف‌های قلعه‌نویی را تایید کرد و گفت: «مگر وقتی تیم ملی با کی‌روش باخت شما از او سوال و جواب کردید که الان از قلعه‌نویی سوال و جواب می‌کنید؟ همه شماهایی که الان اینجا هستید کی‌روشی‌پور بودید! مگر نبودید؟ وقتی کی‌روش 8 سال مرا دعوت نکرد شما مگر حرفی زدید؟ منم دلم پر است و می‌خواهم صحبت کنم اما جلوی خودم را می‌گیرم. فوتبال است دیگر. همه بازیکنان زحمت کشیدند. اما یک اشتباه ممکن است نتیجه را عوض کند

شجاع که گویا هنوز دل پری از کی‌روش دارد این طور ادامه داد: «نمی توانم خیلی رک صحبت کنم. یک سری از افراد منافع‌شان در خطر بود. کی‌روش 8 سال فوتبال مرا نابود کرد. یکی از شماها حرف زدید؟ چون منافع همه شما در حرف نزدن بود

این حرف شجاع باعث ناراحتی خبرنگاران و اعتراض آنها شد. اما شجاع به میکروفون یکی از رسانه ها به شکل ویژه‌ای اشاره و او را متهم به جانبداری از کی‌روش کرد!

خبرنگار مذکور در ادامه انتقاداتش گفت: «خط دفاع تیم ملی مدتها بود مشکل داشت. ضعف خط دفاع تیم ملی مشخص بود. تیم ملی به شما باخت آقای خلیل‌زاده!» در میانه همین حرف‌ها بود که پاکو خمز سر رسید و شجاع را از منطقه دور کرد. اما وقتی شجاع جمله آخر خبرنگار را شنید عصبانی شد و قصد داشت به سمت خبرنگاران برگردد.

شجاع از سعید مظفری‌زاده که سعی داشت مانع بازگشتش شود هم عبور کرد و به خبرنگاران نزدیک شد. او از خبرنگار پرسید: «تیم ملی به کی باخت؟» خبرنگار پاسخ داد: «به خط دفاعی. به عملکرد خط دفاعی. همه به این خط دفاع انتقاد داشتند.» خلیل زاده هم در پاسخ گفت: «این به شما مربوط نمی‌شود.» در نهایت هم خمز و مظفری‌زاده شجاع را از منطقه دور کردند و این مصاحبه جنجالی همانجا تمام شد.

1359