ادعای فیزیوتراپ تیم ملی؛ دست بیرانوند در سال 1395 آسیب دیده است!

ادعای فیزیوتراپ تیم ملی؛ دست بیرانوند در سال 1395 آسیب دیده است!

پایگاه خبری فوتبالی- پزشک تیم ملی ضمن انتقاد از ادبیات تند رضا درویش ادعای عجیبی را درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال از کادر پزشکی تیم ملی ایران به دلیل ماجرای مصدومیت علیرضا بیرانوند به شدت انتقاد کرد و بیانیه آنها درباره این ماجرا را وقاحت‌آمیز دانست.

دقایقی بعد از پایان مصاحبه درویش، دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم با این برنامه تماس گرفت و ضمن گلایه و انتقاد از درویش درباره مصدومیت توضیحاتی داد.

دکتر شهاب گفت: «امیر قلعه‌نویی در جلسات فنی از کادر پزشکی تیم ملی توضیح می‌خواهد که آیا بازیکن می‌تواند تمرین کند یا خیر. این روند همیشه در تیم ما اتفاق می‌افتد. در نهایت صداقت و با صدای بلند، قاطعیت، اعتقاد و اعتماد راسخی که برگرفته از 50 سال سابقه و تجربه   کاری من و پرهام خانلری به عنوان اعضای کادر پزشکی تیم ملی است و خدمت صادقانه به جوانان این مرز و بوم می‌گویم آسیب علیرضا بیرانوند، مزمن است که سابقه‌اش به سال 1395 و دوره سرمربیگری کارلوس کی‌روش بازمی‌گردد. MRI آن زمان و گزارشش در پر‌ونده او موجود است. اگر هر دو MRI را با هم مقایسه کنید، متوجه می‌شوید تغییر چشمگیری با هم ندارند و نشان می‌دهد آسیب جدیدی رخ نداده است.» 

در این هنگام محمد حسین میثاقی مجری برنامه گفت که بیرانوند با همین مصدومیت در دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا بازی کرده است! 

دکتر شهاب با تایید این جمله گفت: «این مصدومیت مزمن در بازی پرسپولیس و پیکان تشدید شده. اطلاعات درستی را می‌توانیم در این مورد در اختیار بگذاریم. بیرانوند پس از تشدید درد در آن بازی به اردوی تیم ملی آمد و اشاره کرد درد دارم. با توجه به سابقه قبلی‌اش ما این درد را به همان آسیب قبلی مرتبط کردیم. در MRI اخیر هم بحث خاص و جدیدی ندیدیم. به این دلیل که همان آسیب مزمن گزارش شده و هرچند بیرانوند اعلام درد کرده اما طبق معاینات بالینی حتی می‌توانستیم در بازی برگشت مقابل ترکمنستان هم او را درون دروازه بگذاریم زیرا می‌توانست بازی کند. البته شرایط بیرانوند در بازی با پیکان به دلیل تشدید دردش به صورت مثال با دیدار تیم ملی با پیکان متفاوت است. با این وجود با هر دردی نمی‌توان بازیکن را از اردو بیرون آورد. در سال 1395 در ناحیه مچ دست راست بیرانوند شکستگی رخ می‌دهد که در آن زمان کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد او مشکلی ندارد و از فردا به تمرین اضافه می‌شود. با این وجود وقتی به اردوی تیم ملی آمد، تشخیص دادیم باید دست خود را گچ بگیرد زیرا شکستگی برایش رخ داده و به همین دلیل پارگی‌های لیگامانی در مفاصل دستش ایجاد شد.»

1359