کروتونه 1-1 یوونتوس؛ پنچری غیرمنتظره در غیاب رونالدو

کروتونه 1-1 یوونتوس؛ پنچری غیرمنتظره در غیاب رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در غیاب کریستیانو رونالدو که به کرونا مبتلا شده، عملکرد خوبی را در مقابل کروتونه از خود ارائه نداد و دو امتیاز را تقدیم حریف کرد.

به گزارش فوتبالی، تورینی ها در هفته چهارم مسابقات لیگ ایتالیا با توقف مقابل تیم نسبتا ضعیف کروتونه هشت امتیازی شدند و حالا چهار امتیاز تا میلان صدرنشین فاصله دارند. یوونتوس در دقیقه 12 با پنالتی تاچکو عقب افتاد. موراتا با پاس گل فدریکو کیه زا بازی را به تساوی کشاند اما کیه زا که به عنوان یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایتالیا راهی یووه شده، با اخراج شدنش در دقیقه 60 دست پیرلو را بست تا شروع چندان خوبی در تیم تورینی نداشته باشد.

کروتونه که در سه بازی اول خود در لیگ ایتالیا نتوانسته بود امتیازی کسب کند بالاخره در مقابل مدافع عنوان قهرمانی امتیاز گرفت تا در غیاب رونالدو، تیم پیرلو به مشکل بخورد. در حقیقت انتظار می رفت که یوونتوس حتی در غیاب ابرستاره مصدوم خود بتواند از پس این بازی بربیاید و سه امتیاز کسب کند اما دو امتیاز ارزشمند را از دست دادند. یووه حالا موقتا و در انتظار نتایج سایر بازیها در رتبه چهارم قرار گرفته است. البته یووه از این هشت امتیاز، سه امتیاز را به خاطر عدم حضور ناپولی درون زمین و به لطف کمیته انضباطی کسب کرده است!

4125