ال‌چرینگیتو: یوونتوس به دنبال جذب سرخیو راموس است!

ال‌چرینگیتو: یوونتوس به دنبال جذب سرخیو راموس است!

خبرگزاری فوتبالی – رسانه مشهور اسپانیایی خبر از احتمال پیوستن راموس به تیم یوونتوس داده است.

به گزارش فوتبالی، طبق خبری که در برنامه مشهور ال چرینگیتو اعلام شده، باشگاه یوونتوس در صدد جذب سرخیو راموس، مدافع متعصب و پرافتخار تیم رئال مادرید است و پیشنهادی هم در این رابطه به مدیران رئال ارائه داده است. قرارداد راموس با رئال تا ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد و هنوز کاپیتان سفیدپوشان بر سر تمدید آن با مدیران رئال به توافق نرسیده است. به همین دلیل ال چرینگیتو اعلام کرده مذاکرات بر سر تمدید قرارداد راموس متوقف شده و یوونتوسی‌ها هم به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

دستمزد رائول در تیم رئال مادرید ۱۱.۷ میلیون یورو در هر فصل است. الچرینگیتو در ادامه یووه را تنها تیم خواهان راموس ندانسته و اعلام کرده پاریسن ژرمن هم خواهان این مدافع ۳۴ ساله است که می‌تواند در انتهای فصل به صورت رایگان از رئال جدا شود.

راموس که رکورددار بیشترین بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا است و ۱۷۴ بار این پیراهن را بر تن کرده سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام جهانی را در کارنامه خود دارد. او توانسته ۴ بار در کنار رونالدو لیگ قهرمانان را به خانه ببرد و به همین دلیل هم ال چرینگیتو اعلام کرده حضور رونالدو در یوونتوس می‌تواند خود دلیلی بر احتمال حضور راموس در تورین باشد.

1101