باوجود پیشنهاد رئال مادرید و بایرن‌مونیخ؛ یوونتوس الویت اول مدافع چلسی

باوجود پیشنهاد رئال مادرید و بایرن‌مونیخ؛ یوونتوس الویت اول مدافع چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- بنظر می‌رسد که یوونتوس در رقابت برای به‌خدمت‌گیری آنتونیو رودیگر، شانس بیشتری از سایر رقبا دارد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مدافع آلمانی در استمفوردبریج، در پایان فصل به‌اتمام می‌رسد و او دو پیشنهاد چلسی برای تمدید قراردادش در این باشگاه را رد کرده‌است.

باوجود اینکه آبی‌ها تمام تلاش خود برای حفظ او را انجام دادند، اما حاضر نشدند دستمزد این مدافع را به‌اندازه دستمزد فعلی انگولو کانته و روملو لوکاکو افزایش دهند.

این موضوعات مربوط به قبل از تحریم‌هایی بود که دولت بریتانیا علیه مالک رومن آبراموویچ اعمال کرد. بنابر تحریم‌های اخیر دولت بریتانیا،  چلسی تا زمانی که تحت نام مالک روسی فعالیت می‌کند اجازه نخواهد داشت تا قرارداد جدیدی را بازیکن‌های خود یا بازیکنان جدید به‌امضا برساند.

رئال مادرید در رقابت برای جذب رودیگر پیشتاز بود و آن‌ها باتوجه به‌اینکه برای به‌خدمت‌گیری این مدافع نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ای نبودند، مایل بودند برای امضای قرارداد با او دستمزد قابل توجهی را به مدافع آلمانی پرداخت کنند. بایرن‌مونیخ نیز آماده بود تا رودیگر را به کشور خود بازگرداند، اما مدافع چلسی ترجیح می‌داد تا راهی اسپانیا شود.

اما سان ادعا می‌کند که رودیگر تحت تأثیر چشم‌اندازی است که یوونتوس برای او در نظر گرفته و این باشگاه ایتالیایی اکنون با پیشنهاد خود به مدافع تیم ملی آلمان، از هر دو باشگاه رقیب پیشی گرفته‌است.

بانوی پیر به‌دنبال جانشینی برای مدافع افسانه‌ای خود، جورجو کیه‌لینی است که احتمالا در سال 2023 اعلام بازنشستگی خواهد کرد.

پیشنهاد دستمزد یوونتوس به رودیگر، به آن‌چه این مدافع درخواست دارد بسیار نزدیک است و این بازیکن آلمانی در تورین حدود 5.5 میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

9719