گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا در تیررس رئال مادرید برای جانشینی کروس

گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا در تیررس رئال مادرید برای جانشینی کروس

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید برای جانشینی تونی کروس، نیم‌نگاهی به یاشوا کیمیش، ستاره‌ی آلمانی و خلاق بایرن مونیخ دارد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش که طرفداران تیم مادریدی در هیاهوی آماده‌سازی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ ومبلی بودند، تونی کروس اعلام کرد که پس از ۱۰ سال حضور در جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

مهندس آلمانی، ۱۰ سال پیش از بایرن مونیخ به پایتخت اسپانیا نقل مکان کرد تا یکی از پرسروصداترین نقل و انتقالات آن پنجره را رقم بزند. اکنون و پس از یک دهه افتخارآفرینی با پیراهن رئال مادرید، وقت خداحافظی وی رسیده و به همین سبب، باشگاه رئال مادرید به دنبال وارثی برای پیراهن شماره ۸ خود هستند‌.

به نقل از رسانه بیلد، در لیست گزینه‌های رئال مادرید برای تابستان امسال، نام یک ستاره آلمانی دیگر به چشم می‌خورد که می‌تواند یاد و خاطرات کروس را بار دیگر تداعی سازد.

یاشوا کیمیش که اکنون در اردوی تدارکاتی تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024 به سر می‌برد، فصل پرفرازونشیبی را تحت هدایت توخل سپری کرد و فشارهای زیادی به وی وارد شد. همچنین تاخیر در تعیین سرمربی آینده‌ی باواریایی‌ها، باعث شد امکان انجام مذاکرات برای مشخص‌شدن تکلیف این ستاره‌ی آلمانی به بعد از مسابقات یورو موکول شود؛ زیرا که یاشوا کیمیش، ایجنتی ندارد و تمام مذاکرات را شخصا رهبری می‌کند.

حال باید دید یاشوا کیمیش، که مورد توجه هر دو باشگاه اسپانیایی قرار گرفته، در انتها چه تصمیمی برای آینده‌ی خود خواهد گرفت. آیا وینسنت کمپانی می‌تواند کیمیش را در برنامه‌های آتی خود جای دهد، یا باید کیمیش را سال آینده در قامت یکی از غول‌های اسپانیایی ببینیم؟
1428