پیشنهاد جالب رئال مادرید به یوونتوس؛ کروس و پول به جای دیبالا

پیشنهاد جالب رئال مادرید به یوونتوس؛ کروس و پول به جای دیبالا

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید می‌خواهد با ارائه یک پیشنهاد جذاب، دیبالا را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌ها کم کم فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز می‌کنند. رئال مادرید هم که با توجه به شکست مقابل منچسترسیتی فصل برایش تمام شده از حالا به فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده است و در همین راستا می‌خواهد پائولو دیبالا را به چنگ آورد.

امروز بساری از رسانه‌های معتبر مانند سایت گل خبری از اسپورت مدیاست رسانه معتبر ایتالیایی نقل کردند که در آن ذکر شده بود رئال مادرید می‌خواهد تونی کروس یا ایسکو را به همراه پول به یوونتوس بدهد و به جایش دیبالا را به مادرید ببرد. مدیاست نوشته پیشنهاد رئال مادرید نزدیک به ۹۰ میلیون پوند (۱۱۸ میلیون دلار) ارزش دارد.

هنوز کسی نسبت به این پیشنهاد واکنش نشان نداده اما به نظر می‌رسد یوونتوس تمایل داشته باشد تا دیبالا در تورین بماند زیرا این تیم به تازگی پیرلو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده و قطعا می‌خواهد این مربی دستی باز برای انتخاب بازیکنانش داشته باشد و به نوعی یوونتوس زیر نظر او بازسازی شود.

رئالی‌ها فصل گذشته ادن هازارد را به عنوان یک خرید مهم به سانتیاگو برنابئو بردند اما انتقال هازارد تا این لحظه بازدهی خوبی نداشته و باید دید در ادامه هازارد می‌تواند در لباس رئال مادرید بدرخشد یا خیر.

1101