رئال مادرید برای وینگر تیم ملی آلمان با یوونتوس رقابت می‌کند

رئال مادرید برای وینگر تیم ملی آلمان با یوونتوس رقابت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید به‌عنوان یکی از مقصدهای احتمالی وینگر ملی‌پوش بایرن‌مونیخ، باید با یوونتوس رقابت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از SPORT، رئال مادرید برای جذب سرژ گنابری با یوونتوس رقابت خواهد کرد. مهاجم آلمانی به آخرین سال قراردادش با بایرن مونیخ نزدیک می شود و هنوز قرارداد جدیدی را امضا نکرده است. همین موضوع باعث علاقه کهکشانی‌ها شده‌است.

قهرمانان زودهنگام لالیگا به احتمال زیاد ادن هازارد و مارکو آسنسیو را در تابستان امسال کنار خواهند گذاشت و از گنابری به‌عنوان یک هدف احتمالی برای جایگزینی این بازیکنان خروجی در لیست نقل‌وانتقالاتی مادریدی‌ها قرار گرفته‌است.

با این حال، یوونتوس نیز به دنبال این بازیکن 26 ساله است تا فصل آینده در تورین برای این بازیکن آلمانی نقشی کلیدی فراهم کند. گنابری در این فصل 17 گل و 10 پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای بایرن‌مونیخ به‌ثبت رسانده‌است.

البته گفتنی‌است که در کنار این دو باشگاه، آرسنال نیز به‌عنوان باشگاه سابق این بازیکن آلمانی علاقه دارد که گنابری را به امارات بازگرداند. تیم تحت هدایت آرتتا در خط حمله نیاز به تقویت دارد و درصورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، می‌تواند یکی از مقصد‌های وینگر ملی‌پوش باواریایی‌ها باشد.

قرارداد این بازیکن 26 ساله بایرن‌مونیخ در تابستان 2023 به‌اتمام می‌رسد و این باشگاه قصد دارد پیش از پایان قرارداد فعلی او بتواند با دریافت مبلغی او را به‌فروش برساند.

9719