تمجید توییتری امباپه از کریستیانو رونالدو: اسطوره!

تمجید توییتری امباپه از کریستیانو رونالدو: اسطوره!

خبرگزاری فوتبالی - بازی پرتغال و فرانسه در لیگ ملت های اروپا بدون گل به اتمام رسید و نه امباپه و نه رونالدو نتوانستند گل بزنند اما به نظر می رسد که اتفاقات بعد از بازی باعث شده تا این مسابقه برای ستاره پی اس جی  باشد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی در پایان بازی در توییتر دو تصویر از خودش در کنار کریستیانو رونالدو منتشر کرده است و عبارت "اسطوره" در کنار شکلک های تاج و بز (مخفف کلمه انگلیسی GOAT با معنی لغوی "بز" اما مخفف عبارت بهترین بازیکن تاریخ) منتشر کرده تا نشان بدهد که ستاره یوونتوس را به شدت تحسین می کند.

کیلیان امباپه چند سال پیش تصویری از اتاق دوران کودکی خود منتشر کرده بود که تصاویر زیادی از رونالدو در جای جای این اتاق دیده می شد و به نظر می رسد که همواره ستاره یوونتوس را به چشم اسطوره خود می دیده است و یکی از دلایل علاقه کیلیان به رئال مادرید هم این است که به تیمی ملحق شود که اسطوره هایش همچون رونالدو و زیدان در آن بازی کرده اند.

به هر صورت به نظر می رسد که بازی پرتغال و فرانسه هر چند که گل نداشت اما فرصتی بود تا امباپه با اسطوره فوتبالی خود مواجه شود و از این تقابل لذت ببرد. امباپه در سال 2017 می توانست به رئال مادرید ملحق شود و هم تیمی رونالدو شود اما شرایط طوری پیش رفت که راه حضور در پی اس جی را در پیش گرفت.

1470