کریستیانو رونالدو: امباپه حال و آینده دنیای فوتبال است

کریستیانو رونالدو: امباپه حال و آینده دنیای فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، باور دارد که کیلیان امباپه، ستاره پاریسن ژرمن، حال و آینده دنیای فوتبال به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، امباپه پس از درخشش با موناکو در فصل 17 - 2016 خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا معرفی کرد. این بازیکن 21 ساله تا به حال یک قهرمانی در جام جهانی، سه قهرمانی در لیگ فرانسه و سه قهرمانی داخلی دیگر این کشور را به همراه پاریسن ژرمن و موناکو به دست آورده است. او بارها به رئال مادرید لینک شده و حالا برنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال به تمجید از او پرداخته است. کریستیانو رونالدو در این باره به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: " امباپه آینده و حال حاضر دنیای فوتبال است. او بازیکن فوق العاده ای است. بسیار سریع است و آینده دنیای فوتبال به شمار می آید. "

بسیاری باور دارند که امباپه وارث رونالدو و لیونل مسی در سال های آینده خواهد بود. او فصل گذشته 39 گل برای تیمش در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و امسال نیز تا به این جا 24 بار دروازه حریفان را باز کرده است. رونالدو نیز این فصل عملکرد درخشانی در یوونتوس داشته و موفق شده در 24 بازی 20 گل برای این تیم به ثمر برساند. 

1070