گزارش روز؛ ۱۰ نقل و انتقال مهم لالیگای امسال تا این لحظه

گزارش روز؛ ۱۰ نقل و انتقال مهم لالیگای امسال تا این لحظه

خبرگزاری فوتبالی – فصل نقل و انتقالات امسال کم حاشیه‌تر از هر سال است اما بازهم می‌توان شاهد جا به جایی ستاره‌ها بود.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید فوتبال در اسپانیا به زودی آغاز می‌شود و هیجان به هواداران برخواهد گشت. در فصل نقل و انتقالاتی امسال نام ها بزرگ جا به جا نشدند اما همچنان نفراتی هستند که باید بازی‌هایشان را پیگیری کرد. مارکا به ۱۰ نفر از مهم‌ترین نقل و انتقالات انجام شده در لالیگا تا امروز اشاره کرده است.

مارتین اودگارد
رئال این هافبک بازیساز را که به تیم سوسیه‌داد قرض داده شده بود برگردانده تا از حضورش استفاده کند. او می‌تواند یکی خلاق‌ترین بازیکنان امسال باشد که به خط حمله رئال کمک کمک می‌کند.

میرالم پیانیچ
او با آرتور جا به جا شد و به بارسلونا پیوست. از زمانی که این انتقال رسمی شد مربی بارسلونا تغییر کرد، مسی و بارسلونا به اختلاف برخوردند و همه چیز تفییر کرد اما حضور او می‌تواند به شدت به بارسلونا کمک کند.

ترینکائو
او خرید ۳۱ میلیونی بارسلونا است که بسیاری سبک بازی‌اش را با رونالدو مقایسه می‌کنند. او بازیکنی ۲ پا است که که مانند رونالدو در اسپورتنیک بازی کرده است.

اسکار رودریگز
یکی دیگر از بازیکنان قرضی رئال که به همراه سویا  قهرمان شد و حالا می تواند به لوس بلانکو کمک کند.

ایوان راکیتیچ
هافبک کروات سابق بارسلونا که ۶ فصل در یان تیم حضور داشت به تیم اسبق خود یعنی سویا برگشته است این بازیکن ۳۲ ساله می‌تواند تقابل جالبی با بلوگرانا اشته باشد.

دنی پارخو
مشخص است ویارئال سود بسیاری برده که پارخو را خریده و والنسیا کاملا بازنده به شمار می‌رود. او ۳۵۱ بار در اسپانیا بازی کرده که سابقه‌ خوبش را نشان می‌دهد.

کوبو
مهارت و تکنیک بی‌نظیر او باعث شده تا همه منتظر درخشش او در لباس ویارئال باشند و در آینه‌ای نزدیک کوبو را در جمع بزرگان ببیند.

داوید سیلوا
سوسیه داد به معنای واقعی کلمه او را دزدید! سیلوا یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر تیم ملی اسپانیا بوده که پپ از حضورش در منچستر سیتی بهره‌مند بوده است.

کلودیو براوو
او پیشتر در حضور اوبلاک و کورتوا برنده جایزه زامورا شده و کیفیتش را نشان داده. حالا باید دید همچنان می‌تواند در رئال بتیس بدرخشد؟

آلوارو نگردو
او  با لباس کادیز در لالیگا حضورپیدا خواهد کرد. نگردو در این سال‌ها در ترکیه و انگلیس بازیکنی متوسط بوده اما حالا و در ۳۵ سالگی عطش موفقیت در اسپانیا را دارد. نگردو در ۴ فصل اخیر ۵۹ گل زده و امیدوار است به ماندن کادیز در لالیگا کمک کند.

1101