قرارداد قرضیِ مارتین اودگارد در رئال سوسیه‌داد تمدید می‌شود

قرارداد قرضیِ مارتین اودگارد در رئال سوسیه‌داد تمدید می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - مارتین اودگارد که از سال 2015 به رئال مادرید پیوسته است، در فصلی که گذشت به طور قرضی در خدمت رئال سوسیه‌داد بود و دوران خوبی داشت. به نظر می‌رسد او برای فصل آینده نیز در همین تیم باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد که در تابستان 2019 با قراردادی قرضی راهی رئال سوسیه‌داد شد، در 36 بازی برای این تیم 7 گل به ثمر رساند و 9 پاس‌گل داد، آماری که برای این هافبک 21 ساله، خوب به نظر می‌رسد. یکی از بهترین عملکرد های مارتین اودگارد در کوپا دل ری مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود که سوسیه‌داد موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و رئال مادرید را از گردونه‌ی رقابت ها حذف کند.

روبرتو لوپز اوفارته، اسطوره‌ی رئال سوسیه‌داد درباره‌ی او می‌گوید :" او نشان داد که توانایی های زیادی دارد و منتظر است تا جا برایش در مادرید باز شود، اتفاقی که با جدایی مودریچ می‌تواند رخ دهد."

به گفته‌ی رسانه‌ها، رئال سوسیه‌داد موفق شده است تا رضایت رئال مادرید را برای نگه داشتنِ اودگارد به طور قرضی برای یک فصل دیگر جلب کند و به نظر می‌رسد که هافبک نروژی فصل 2020/21 را نیز در باشگاه رئال سوسیه‌داد توپ خواهد زد.

1470