ادعای بیلد: هاورتز در یک‌قدمی پیوستن به چلسی قرار دارد

ادعای بیلد: هاورتز در یک‌قدمی پیوستن به چلسی قرار دارد

خبرگزاری فوتبالی -  کای هاورتز، هافبک آلمانی، در یک قدمی عقد قرارداد با باشگاه چلسی قرار دارد و به نظر می رسد که این انتقال به زودی رسمی شود. به گفته‌ی رسانه‌ی آلمانی توافق نهایی بزودی حاصل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، چلسی با مربیگری فرانک لمپارد به صورت جدی به دنبال تقویت تیم خود برای حضور قدرتمندانه در رقابت های فصل آینده است و به نظر می رسد که کای هاورتز یکی از بازیکنان جدید این تیم برای فصل آینده باشد. این بازیکن 21 ساله در این تابستان به تیم های بزرگ اروپایی لینک شده بود اما آبی پوشان لندنی تنها تیمی هستند که حاضر به پرداخت قیمت مدنظر بایرلورکوزن برای فروش این بازیکن می‌شوند. به گزارش روزنامه‌ی بیلد آلمان، چلسی در مذاکره با بایر لورکوزن بر سر کای هاورتز پیشرفت خوبی کرده است و در یک قدمی توافق نهایی است. بیلد در گزارش خود گفته است که چلسی قبول کرده که مبلغ 90 میلیون پوند را بابت این انتقال به باشگاه آلمانی بپردازد. این مبلغ همان مقداری است که لورکوزن بابت هاورتز می‌خواست.

گمان می‌رفت که توافق چلسی با بایر لورکوزن بر سر کای هاورتز خیلی زود تر از این‌ها انجام شود چرا که این بازیکن مدت هاست مورد توجه چلسی قرار دارد و باید دید بالاخره کِی انتقال او به باشگاه لندنی رسمی می‌شود.

1470