سرمربی بایر لورکوزن: مهار لوکاکو مشکل بود/ هاورتز به هراکلس آلملو می‌رود!

سرمربی بایر لورکوزن: مهار لوکاکو مشکل بود/ هاورتز به هراکلس آلملو می‌رود!

خبرگزاری فوتبالی - پیتر بوش، سرمربی بایر لورکوزن پس از شکست تیمش مقابل اینتر معتقد است که تیمِ ایتالیایی حریفی قدرتمند بوده است و آن‌ها بازی را به تیمی بزرگ واگذار کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، بایر لورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه یک بر دو مغلوب اینتر میلان شد و از صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی باز ماند. سرمربی بایر لورکوزن پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتیِ خود گفت:" ما در 20 دقیقه اول خوب بازی نکردیم و در رویارویی با لوکاکو مشکل داشتیم، پس از آن اوضاع بهتر شد و فکر کردیم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم. ما می توانستیم بهتر عمل کنیم و اکنون نا امید شدیم. مارسلو بروزوویچ آزادی زیادی در مرکز میدان داشت و ما مجبور شدیم بعد از 20 دقیقه‌ی اول تغییراتی ایجاد کنیم. در مورد لوکاکو، او در موقعیت های یک به یک بسیار قدرتمند است. ما دیابی را به سمت چپ جا به جا کردیم، زیرا آنها به بازیکنان کناری ما فشار می آوردند و دیگو گودین نمی‌توانست جلو تر بیاید بنابراین ما باید فضای بیشتری را به وجود می‌آوردیم."

از بوش درمورد کای هاورتز و اینکه او به زودی به چلسی خواهد پیوست یا نه پرسیده شد که سرمربی بایر لورکوزن به شوخی گفت:" بله، من منحصرا می توانم اعلام کنم که او برای هراکلس آلملو بازی خواهد کرد."

1470