رسمی؛ کای هاورتز به چلسی پیوست

رسمی؛ کای هاورتز به چلسی پیوست

خبرگزاری فوتبالی - کای هاورتز، هافبک هجومی و وینگر آلمانی بایر لورکوزن که به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود. با قراردادی به ارزش 70 میلیون پوند رسما از بایرلورکوزن به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، چلسی مدت‌ها بود که به دنبال خرید این ستاره‌ی آلمانی بود و اکنون انتقال او را رسمی کرده است. او به تازگی در حال گذراندن تست های پزشکی باشگاه چلسی دیده شده بود و به همین منظور اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرده بود. هاورتز که در حال حاضر 21 سال دارد قراردادی 5 ساله با چلسی بسته است. مذاکرات چلسی و بایر لورکوزن بر سر کای هاورتز مدت ها بود که شروع شده بود و اکنون بالاخره به نتیجه رسیده است. چلسی فصل گذشته را در جایگاه چهارم لیگ برتر انگلیس به پایان رساند و سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و اکنون خود را برای حضور در چمپیونزلیگ تقویت کرده است. 

مدیر ورزشی چلسی درباره‌ی این انتقال گفت :" کای یکی از بهترین بازیکنان عصر خود در فوتبال جهان است ، بنابراین ما بسیار خوشحالیم که آینده او در چلسی رقم می‌خورد. او کیفیت خود را در یکی از بهترین لیگ های اروپا ثابت کرده است ، او برای تیم ملی آلمان هم مهره‌ای ارزشمند به حساب می‌آید. هاورتز یک استعداد هیجان انگیز و پویاست."

1470