آخرین فشار های چلسی برای خرید کای هاورتز

آخرین فشار های چلسی برای خرید کای هاورتز

خبرگزاری فوتبالی - چلسی پس از به پایان رساندن لیگ برتر انگلیس در جایگاه چهارم، اکنون می‌خواهد فعالیتش در بازار نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در تلاش است تا پروسه‌ی جذب کای هاورتز، وینگر آلمانی بایر لورکوزن را نهایی کند. گفتگو ها با وکیلِ هاروتز برای انتقالش به استمفورد بریج ادامه دارد و حضور چلسی در لیگ قهرمانان فصل آینده، شانس آن ها را برای خرید این وینگر آلمانی افزایش داده است. چلسی برای اقدام در این مورد منتظر بود تا رقابت های لیگ انگلیس در این فصل به پایان برسد. به نظر می‌رسد توافق چلسی با باشگاه بایر لورکوزن مبلغی حدود 76 میلیون یورو خواهد بود. باشگاه چلسی، ادن هازارد را با مبلغ 96 میلیون یورو به رئال مادرید فروخته بود و آلوارو موراتا را هم به قیمت 65 میلیون یورو روانه‌ی اتلتیکو مادرید کرده بود، بنابراین مبلغ خرید هاورتس برای چلسی بین این دو و حدود مبلغ 76 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

رئال مادرید و بایرن مونیخ دو باشگاه دیگری بودند که به جذب کای هاروتز علاقه نشان داده بودند اما در نهایت بعید به نظر می‌رسد که این دو غول فوتبال اروپا مبلغی در حد باشگاه چلسی برای این وینگر آلمانی پرداخت کنند و در نهایت شانس آبی های لندن بیشتر خواهد بود.

1470