رسمی؛ پاتریک شیک به بایر لورکوزن پیوست

رسمی؛ پاتریک شیک به بایر لورکوزن پیوست

خبرگزاری فوتبالی – مراحل انتقال پاتریک شیک به تیم بایر لورکوزن به اتمام رسیده و این بازیکن اهل چک که نتوانست در رم خودی نشان دهد و مدتی به لایپزیش قرض داده شد با مبلغ ۲۶.۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰ درصد از حق فروشش در آینده، به تیم آلمانی پیوست.

به گزارش فوتبالی، شیک به طور قرضی اما با با بند حق خرید به لایپزیش پیوسته بود که لایپزیشی‌ها علاقه‌ای به فعال کردن بند خرید نشان ندادند. به همین دلیل شیک پس از پایان دوره قرضی‌اش در لایپزیش به رم برگشت اما با توجه به پیشنهاد خوب لوروکوزنی‌ها، رمی‌ها تصمیم گرفتند این بازیکن را دوباره اما این بار به صورت قطعی به آلمان بفرستند.

باشگاه رم در بیانیه‌ای اعلام کرده: رم تایید می‌کند که مراحل انتقال شیک به بایر لورکوزن امروز انجام شده و او با مبلغ ۲۶.۵ میلیون یورو پیراهن این تیم آلمانی را بر تن می‌کند. به عنوان بخشی از قرارداد، ‌۱۰ درصد از حق فروش او در آینده هم به رم تعلق می‌گیرد. او سال ۲۰۱۷ به رم پیوست و در ۵۸ بازی برای رم ۸ گل به ثمر رساند. برای شیک در ادامه ماجراجویی‌اش در آلمان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن هم گفته: توانستیم یک مهاجم با کیفیت که استمرار زیادی دارد و در بوندس لیگا و سری آ بازی کرده را جذب کنیم.

1101