پیام احساسی لوئیز انریکه به بهانه سالگرد درگذشت دخترش

پیام احساسی لوئیز انریکه به بهانه سالگرد درگذشت دخترش

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیامی احساسی را به بهانه سالروز درگذشت دختر 9 ساله اش شانا به علت سرطان منتشر کرد. سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا در پیامی که قطعا نوشتنش برایش خیلی سخت بوده، دو قلب آبی را در کنار یک ستاره قرار داده است تا به نوعی از دخترش یاد کند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از نزدیکان انریکه سعی کرده اند که به او دلداری بدهند. به طور مثال کارلس پویول پیامی برای دلگرمی دادن به انریکه و خانواده اش منتشر کرده است. سیرا خواهر سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز در پیامی احساسی نوشته است:" 395 روز از روز آسمانی شدنت می گذرد. دلم برایت تنگ می شود."

لوئیز انریکه در روز 29 آگوست 2019 در صفحه خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که دختر 9 ساله اش پس از پنج ماه مبارزه با سرطان جان خود را از دست داده است. در حقیقت انریکه به خاطر درگذشت دخترش تصمیم گرفته بود که از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انصراف بدهد. انریکه بعد از عبور از روزهای سخت زندگی خود تصمیم گرفت که به تیم ملی اسپانیا برگردد. تیم ملی اسپانیا از روز سه شنبه اردوی خود را برای اولین بازی لیگ ملت های اروپا مقابل آلمان آغاز خواهد کرد. انها یکشنبه هفته آینده نیز باید در مقابل اوکراین قرار بگیرند و دومین بازی خود را در لیگ ملت های اروپای 21-2020 داشته باشند.

4125