مربی برکنار شده اسپانیا: نمی دانم چه شد، از لوئیز انریکه بپرسید

مربی برکنار شده اسپانیا: نمی دانم چه شد، از لوئیز انریکه بپرسید

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی روبرت مورنو از تیم ملی اسپانیا و بازگشت لوئیز انریکه همچنان خبرساز است.

به گزارش فوتبالی، روبرت مورنو پس از فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال اسپانیا با سوالات برخی از خبرنگاران مواجه شد که می خواستند نظر او را در مورد بازگشت ناگهانی لوئیز انریکه و کنار گذاشتن او از تیم ملی بپرسند. مورنو که با خبرنگارانی مواجه شده بود که سوالات زیادی در مورد نحوه کنار گذاشته شدنش داشتند، در پاسخی کنایه آمیز گفت:"نمی دانم که چه اتفاقی رخ داد، از لوئیز انریکه سوال بپرسید. اگر صحبتی انجام بدهم، برای خودم خوب نیست."

طفره رفتن روبرت مورنو از پاسخ به پرسش ها و کنایه آمیز بودن جواب هایش به ابهامات همچنان اضافه کرده است. او البته کمی بعد سعی کرد که ج را ارام تر کند:"برای هر دو طرف بهتر است که اتفاقاتی که رخ داده میان خودمان باقی بماند و صحبتی در موردش  نشود. اگر یکی از طرفین بخواهد، می تواند صحبت کند. من چیزی برای گفتن ندارم چرا که صحبت کردنم برای هیچ کس خوب نیست. اول از همه این صحبت ها می تواند برای خودم بد باشد. اجازه بدهید که در این شرایط خودم را به بقیه مسائل ترجیح بدهم." 

البته گفته می شود که فدراسیون فوتبال اسپانیا اجازه صحبت کردن در این باره را از روبرت مورنو گرفته است. قرارداد لوئیز انریکه با فدراسیون فوتبال اسپانیا از اول ژانویه 2020 آغاز خواهد شد.

کمتر کسی انتظار داشت که پس از صعود به یورو، روبرت مورنو که عملکرد خوبی در تیم ملی اسپانیا ارائه داده بود، برکنار شود اما اتفاقات عجیب روی نیمکت تیم ملی اسپانیا در سالهای اخیر بی سابقه نبوده است. اخراج لوپتگی سه روز قبل از جام جهانی از تصمیم های عجیب دیگری است که توسط روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گرفته شد.