ترینکائو: امیدوارم مسی بماند؛ می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم

ترینکائو: امیدوارم مسی بماند؛ می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم

خبرگزاری فوتبالی - مراسم معارفه‌ی فرانسیسکو ترینکائو، امروز در باشگاه بارسلونا برگزار شد اما این مراسم کاملا تحت تاثیر اخبار جدایی لیونل مسی قرار گرفته بود. ترینکائو که در حال حاضر 20 سال دارد با مبلغ 31 میلیون یورو به جمع آبی و اناری ها پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، ترینکائو امروز در بارسا معارفه شد. از مصاحبه‌ی سران بارسا تا صحبت‌های خودِ ترینکائو همه و همه تحت الشعاع اخباری که پیرامون جدایی لیونل مسی مطرح شده است قرار گرفت. ترینکائو در حالی که از پیوستن به بارسلونا هیجان زده بود، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی در بارسلونا بماند تا بتواند با او هم‌بازی شود. ترینکائو گفت:" البته که من می‌خواهم او بماند. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. دو هفته پیش آمدم و بازیکن این باشگاه هستم. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم بازی ها ، گل ها و پاس گل های زیادی داشته باشم. همه داستان خود را داشته‌اند و من هم می‌خواهم این را ایجاد کنم و تاریخ بسازم."

ترینکائو در ادامه افزود:" من ابتدا باید با مربی صحبت کنم ، اما می توانم در تمام پست‌های خط حمله بازی کنم. در همه آنها احساس راحتی دارم و برای کمک به اینجا هستم. باید دید که مربی از من چه می خواهد."

1470