نامزد ریاست بارسلونا: کاتالان‌ها یکصدا فریاد خواهند زد: بارتومئو برو بیرون!

نامزد ریاست بارسلونا: کاتالان‌ها یکصدا فریاد خواهند زد: بارتومئو برو بیرون!

خبرگزاری فوتبالی - جدایی لیونل مسی از بارسلونا جدی به نظر می‌رسد و گفته می‌شود که او با ارسال فکسی به سران بارسلونا اطلاع داده که خواستار جدایی است و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده و از این باشگاه خواهد رفت. سران بارسا و جوزپ ماریا بارتومئو گفته بودند که در صورت تمایل لئو مسی به جدایی تمام تلاششان را برای حفظ او خواهند کرد و باید دید که واکنش آن‌ها به این قضیه چگونه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، انتقادات زیادی به مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو در بارسلونا مطرح است و هواداران این تیم از دست او بسیار عصبانی هستند و معتقدند که او بارسلونا را به سمت پرتگاه هدایت کرده است. اکنون خبر جدایی لیونل مسی هم انتقادات بیشتری را روانه‌ی سران فعلی بارسا خواهد کرد و رقبای انتخاباتی آن‌ها از این قضیه نهایت بهره را خواهند برد. ویکتور فونت یکی از نامزد های ریاست بارسلونا که شانس بالایی هم برای گرفتن این پست دارد، به بارتومئو تاخت و به این اخبار واکنش نشان داد.

ویکتور فونت گفت:" به خوبی می دانید که اگر کاتالان ها به استادیوم بروند، یکصدا فریاد خواهند زد: بارتومئو، برو بیرون. شما حتی نتوانستید بهترین بازیکن تاریخ و یک اسطوره ساخته شده در آکادمی را حفظ کنید. به همین خاطر اصرار دارم: بارتومئو، همین الان استعفا بده و انتخابات را برگزار کن."

1470