نگرانی مدیر بارسلونا از مصدومیت مسی

نگرانی مدیر بارسلونا از مصدومیت مسی

سایت رسمی فوتبالی - مدیر بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، تایید کرد که مصدومیت لیونل مسی باعث نگرانی آنها برای بازی های پیش رو شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در جریان پیروزی 4 - 2 برابر سویا از ناحیه دست مصدوم شد و در دقیقه 26 از بازی بیرون رفت. پس از بازی و انجام تست های پزشکی مشخص شد که این بازیکن به مدت 3 هفته از میادین دور خواهد بود. این یعنی لیونل مسی پس از 11 سال در الکلاسیکو حضور نخواهد داشت. بارتومئو تایید کرد که درباره شرایط این مهاجم نگران است. او گفت: " ما نگران بودیم. او مهمترین بازیکن دنیای فوتبال است. بازی های مهمی را از دست خواهد داد اما پیام مثبت این است که تیم همیشه پاسخگو بوده و وقتی مسی آنجا در زمین نباشد، آنها مسئولیت پذیرتر خواهند بود. ارنستو والورده به خوبی می تواند رختکن را مدیریت کند و از همه چیز سود ببرد. من با مسی صحبت کردم و امیدوارم خیلی زود بار دیگر به میادین بازگردد. "

لیونل مسی بازی های مهمی را در هفته های آتی از دست خواهد داد. بارسلونا روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان پیش از برگزاری اولین الکلاسیکوی فصل باید به مصاف اینترمیلان بروند. پس از آن با لئونسا در کوپا دل ری دیدار می کنند. به مصاف رایو وایکانو می روند. بازی برگشت با اینترمیلان را انجام خواهند داد و پیش از وقفه بازی های ملی رو در روی رئال بتیس قرار خواهند گرفت.

1070