جزئیاتی جدید از انتخابات باشگاه بارسلونا؛ روز حساس کاتالونیا

جزئیاتی جدید از انتخابات باشگاه بارسلونا؛ روز حساس کاتالونیا

خبرگزاری فوتبالی – رسانه وان فوتبال به نقل از سایت باشگاه بارسلونا یک گزارش درباره نحوه برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، انتخابات بارسلونا به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات امسال دنیای فوتبال به زودی برگزار می‌شود. رای‌گیری برای این انتخابات از ساعت ۹ صبح ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) ۲۰۲۱ تا ۹ شب همان روز انجام خواهد شد.

این انتخاب برای مشخص شدن جانشین جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیر آبی و اناری‌ها برگزار خواهد شد. رئیس فعلی باشگاه یعنی توسکتس در این انتخاب حضور پیدا نخواهد کرد.

رسانه ای اس پی‌ ان پیشتر اعلام کرده ویکتور فونت از شانس زیادی برای برنده شدن برخوردار است و لاپورتا پس از او یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای پیروزی است. لاپورتا پیشتر از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ رئیس باشگاه بوده اما در سال ۲۰۱۵ انتخابات را به بارتومئو واگذار کرد.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده ۱۰ ایستگاه در ورزشگاه نیوکمپ، شهر سویل، والنسا، مایورکا، مادرید و... برای رای‌گیری انتخاب شده تا از تجمع در این دوران پرهیز شود. در تمام ایستگاه‌های رای‌گیری هم پروتکل‌ها رعایت خواهد شد.

۱۱۰ هزار نفر می‌توانند در این رای‌گیر شرکت کنند که ۹۳ درصد از آن‌ها در کاتالونیا زندگی می‌کنند، ۴ درصد ساکن دیگر شهرهای اسپانیا هستند و ۳ درصد هم خارج از اسپانیا سکونت دارند.

1101