نقش مسی و بارتومئو در بحران مالی بارسلونا چه بود؟

نقش مسی و بارتومئو در بحران مالی بارسلونا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - همچنان جنجال ها در مورد جدایی مسی از بارسلونا ادامه دارد به خصوص حالا که لاپورتا از بدهی های تیم کاتالان درون و بیرون زمین فوتبال گفته است.

به گزارش فوتبالی، کارن بردی مدیر اجرایی سابق بیرمنگام، نایب رئیس وستهام و سفیر شرکت های کوچک در دولت بریتانیا در دوران نخست وزیری دیوید کامرون بوده است که در گفتگو با سان در مورد شرایط بارسا صحبت کرده است. بردی در مورد بحران مالی بارسلونا از زمان جدایی نیمار صحبت کرد و از رفتار پیکه و فداکاری وی برای کاهش دستمزدش برای کمک به باشگاه تقدیر کرد. از سویی او در انتقاد از مسی گفت:" شاید مسی بهترین بازیکن تاریخ باشد اما دستمزدش که سالی 70 میلیون یورو بود، به معنی سوزاننده پول در بارسا بود.بارتومئو در حالی از بارسلونا رفت که کاملا مشخص بود که غول کاتالان را ویران کرده است."

بارسلونا در نهایت به علت مشکلات مالی نتوانست قرارداد مسی را تمدید کند و لئو که بیش از دو دهه از عمرش را در نیوکمپ سپری کرده بود در نهایت راهی پی اس جی شد و به فوتبالش در پاریس ادامه خواهد داد. بارسا اما همچنان با مشکلات مالی شدید و آزاردهنده ای دست و پنجه نرم می کند که لاپورتا و مدیران بارسا کار سختی برای عبور از آن دارند.

4125