ریاست بارسلونا هیچ برنامه‌ای برای استعفا ندارد!

ریاست بارسلونا هیچ برنامه‌ای برای استعفا ندارد!

خبرگزاری فوتبالی - به تازگی هواداران بارسلونا بیش از 20 هزار امضا برای برکناری جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا، جمع آوری کرده‌اند، اما با این وجود، بارتومئو هیچ برنامه‌ای برای استعفا ندارد و می‌خواهد تا روز آخری که انتخابات مدیریت بارسلونا برگزار می‌شود در سمت خود باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو معتقد است که تا پایان دوره‌اش باید ریاست بارسلونا را بر عهده داشته باشد چرا که از نظر او استعفا دادن و کنار کشیدن در این دوران، بی ثباتی باشگاه را افزایش می‌دهد و بهتر است که انتخابات در موعد مقرر خود برگزار شود و نه به طور زودهنگام. اگرچه بارتومئو پس از حرف هایی که لیونل مسی درباره‌اش زد و او را حقه باز خواند مورد نفرت هواداران بارسلونا قرار گرفته و رقبای انتخاباتی‌اش هم او را می‌کوبند، اما او هنوز هم مورد اعتماد اطرافیانش در بارسلونا قرار دارد و همین مسئله موجب می‌شود که او تا پایان دوره‌اش مدیریت بارسلونا را در دست داشته باشد.

بارتومئو که از سال 2014 و پس از ساندرو راسل مدیریت بارسلونا را بر عهده گرفت، در آغاز دورانش موفق ظاهر شد اما به مرور اوضاع بارسلونا به سمت بحران حرکت کرد و به همین دلیل بسیاری معتقدند که او بارسلونا را به سمت پرتگاه هدایت کرده است و اکنون هم قصد استعفا ندارد.

1470