کومان به دنبال آوردن هافبک هلندی لیورپول به بارسلونا

کومان به دنبال آوردن هافبک هلندی لیورپول به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به دنبال آوردن جورجینیو واینالدوم به بارسلوناست. این هافبک لیورپول در تیم ملی هلند هم تحت هدایت کومان به میدان رفته و از شاگردان او بوده است. گفته می‌شد که کومان به دنبال فن ده بیک، هافبک آژاکس نیز هست و اکنون جورجینیو واینالدوم هم به گزینه‌های این سرمربی اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های هلندی گزارش داده‌اند که رونالد کومان خواهان به خدمت گرفتن واینالدوم است چرا که این هافبک، یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ی او در تیم ملی هلند بوده است و گزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای هم به حساب می‌آید. بارسلونا در این تابستان آرتور ملو را راهی یوونتوس کرده و میرالم پیانیچ را به جای او به خدمت گرفته است.

در حال حاضر فرنکی دی یونگ دیگر هلندی حاضر در خط هافبک بارسلوناست و واینالدوم می‌تواند هماهنگی خوبی با او ایجاد کند. به نظر می‌رسد که با آمدن کومان به بارسلونا به واسطه‌ی اینکه او سرمربی تیم ملی هلند بوده و بسیاری از بازیکنان هلندی را می‌شناسد و آن‌ها را زیر نظر داشته، او به دنبال آوردن بازیکنان مورد اعتمادش به بارساست. با توجه به اینکه جورجینیو واینالدوم وارد سال آخر قراردادش با لیورپول می‌شود این انتقال شدنی به نظر می‌رسد اما باید دید که تصمیم نهایی سران بارسا چیست. واینالدوم در کامبک معروف لیورپول مقابل بارسلونا، دو گل به آبی و اناری ها زده بود.

1470