فاولر: اگر می‌شد کلوپ همین حالا پنجره نقل و انتقالات را می‌بست

فاولر: اگر می‌شد کلوپ همین حالا پنجره نقل و انتقالات را می‌بست

خبرگزاری فوتبالی - رابی فاولر، بازیکن سابق لیورپول، باور دارد که یورگن کلوپ اگر می‌توانست همین حالا پنجره نقل و انتقالات را می‌بست تا به شایعات جدایی سادیو مانه و جورجینیو واینالدوم پایان دهد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال‌های اخیر بارها بازیکنان درخشان لیورپول را به خدمت گرفته و آخرین مثال آنها لوییس سوارز و فیلیپه کوتینیو هستند. آنها فصل گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نتیجه گیری خوبی نداشتند و مشاجره علنی با لیونل مسی، فوق ستاره و اسطوره این تیم، کار را برای مدیران و کادر فنی جدید سخت‌تر از قبل کرده است. در نقطه مقابل کلوپ موفق شد لیورپول را به یکی از بهترین باشگاه‌های جهان در طول سالیان اخیر تبدیل کند و عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال را در این فصل پس از قهرمانی در اروپا در فصل گذشته به دست آورد. حالا فاولر از احتمال انتقال ستارگان این تیم به نیوکمپ ابراز نگرانی کرده است. 

او در ستون خود برای روزنامه میرر نوشت: " لیورپول در این پنجره نقل و انتقالات حضور چندانی نداشته است اما من می‌توانم تصور کنم که کلوپ اگر می‌توانست همین الان این پنجره را می‌بست. بارسلونا بار دیگر به دنبال استعدادهای آنفیلد است و خبرها از اسپانیا نشان می‌دهد که رونالد کومان خواهان جذب سادیو مانه و جینی واینالدوم است و این لرزه بر اندام تمام هواداران لیورپول می‌اندازد. حتی با این که باشگاه کاتالانی در بحران است اما نام بارسلونا هنوز سنگین است. لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال در دنیاست. اما سانه اهل سنگال است و من تعجب نمی‌کنم اگر رویای او پوشیدن پیراهن آبی و اناری باشد. وقتی واینالدوم در خیابان‌های روتردام بازی می‌کرد حتما ادای ضربه آزاد کومان در ویمبلی که قهرمانی لیگ قهرمانان 1992 برای بارسلونا را به همراه داشت درآورده است. در این موقعیت هر انتقالی از لیورپول به معنای یک گام به عقب است. یورگن نمی‌خواهد تیم تضعیف شود. او امیدوار است که بارسلونا از جذب بازیکنانش در این پنجره دست بکشد تا در 5 اکتبر ( 15 مهر ) همه چیز به پایان برسد. این زمان برای لیورپول به سرعت نخواهد گذشت. "

1811