درخواست کومان از سران بارسلونا برای خرید هافبک لیورپول

درخواست کومان از سران بارسلونا برای خرید هافبک لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به دنبال آوردن جورجینیو واینالدوم به بارسلوناست. این هافبک لیورپول در تیم ملی هلند هم تحت هدایت کومان به میدان رفته و از شاگردان او بوده است. گفته می‌شد که کومان به دنبال فن ده بیک، هافبک آژاکس نیز بود اما با پیوستن این بازیکن به منچستر یونایتد این گزینه منتفی شد و اکنون جورجینیو واینالدوم تبدیل به گزینه‌ی این مربی هلندی شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، از این باشگاه خواسته است که جورجینیو وینالدوم ، هافبک لیورپول را به خدمت بگیرند.منابعی در اسپانیا مدعی شده‌ بودند که جورجینیو واینالدوم برای عقد قراردادی 3 ساله با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. به نظر می‌رسد در صورتی که تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ راهی لیورپول شود دیگر جایی برای واینالدوم در این تیم نخواهد بود و او احتمالا به بارسلونا برود. در حال حاضر فرنکی دی یونگ دیگر هلندی حاضر در خط هافبک بارسلوناست و واینالدوم می‌تواند هماهنگی خوبی با او ایجاد کند. واینالدوم در سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوست و در این مدت نقشی کلیدی در موفقیت‌های این تیم لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

با توجه به اینکه جورجینیو واینالدوم وارد سال آخر قراردادش با لیورپول می‌شود این انتقال شدنی به نظر می‌رسد اما باید دید که تصمیم نهایی سران بارسا چیست. واینالدوم در کامبک معروف لیورپول مقابل بارسلونا، دو گل به آبی و اناری ها زده بود.

1470