هافبک هلندی لیورپول خواستار انتقال به بارسلونا

هافبک هلندی لیورپول خواستار انتقال به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول، خود خواستار پیوستن به جمع آبی و اناری هاست و می‌خواهد لیورپول را ترک کند. این بازیکن یکی از گزینه‌های رونالد کومان برای خط هافبک بارسلونا در پروژه‌ی جدیدش به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان از زمان آمدنش به بارسلونا تمایل ویژه‌ای به بازیکنان هلندی نشان داده که جورجینیو واینالدوم هم یکی از آن‌هاست. به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت کاتالونیا این هافبک خودش هم دوست دارد که به بارسلونا برود و زیر نظر رونالد کومان به فوتبالش ادامه دهد. لیورپول برای این هافبک رقم 17 میلیون یورو می‌خواهد اما سران بارسلونا معتقدند که این مبلغ زیاد است و لیورپول باید از آن پایین بیاید. واینالدوم در سال آخر قراردادش با لیورپول قرار دارد و همین مسئله موجب می‌شود که این باشگاه تحت فشار قرار بگیرد تا او را به فروش برساند چرا که این بازیکن می‌تواند سال آینده به صورت رایگان جدا شود و همین مسئله اهرم فشاری برای واینالدوم شده تا روی خواسته‌اش پافشاری کند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و روند تغییر و تحولات بارسلونا به چه ترتیبی پیش می‌رود. کومان علاوه بر واینالدوم به دنبال ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون، نیز هست. کومان با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی هلند بوده شناخت ویژه‌ای از بازیکنان هلندی دارد.

1470