کومان به دنبال خرید هافبک هلندی لیورپول برای بارسلونا

کومان به دنبال خرید هافبک هلندی لیورپول برای بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا تلاش می کند تا در فاصله پنج هفته مانده به شروع فصل، ترکیبش را برای فصل جدید تکمیل کند. یکی از بازیکنان مورد نظر کاتالان ها، جورجینیو واینالدوم هافبک 29 ساله لیورپول است.

به گزارش فوتبالی، کومان سرمربی هلندی بارسلونا از مدیران تیمش خواسته تا هموطنش را از لیورپول به خدمت بگیرند. سرمربی جدید بارسلونا با توجه به تجربه حضور در تیم ملی هلند به خوبی از واینالدوم شناخت دارد و به همین خاطر می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد. او می تواند به عنوان هافبکی فیزیکی به تیم کاتالان کمک کند. 

آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ دو بازیکن باتجربه بارسلونا در لیست فروش کومان قرار دارند و واینالدوم می تواند گزینه مناسبی برای جانشینی وی باشد. فردا بازی سوپرجام انگلیس میان آرسنال و لیورپول در ومبلی حضور خواهد داشت که واینالدوم احتمالا بازی می کند اما کلوپ خواستار جذب تیاگو آلکانتارا شده است و به همین خاطر هافبک هلندی به صورت جدی به گزینه جدایی فکر می کند.

واینالدوم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 19-2018 مقابل بارسلونا دبل کرد و نقشی کلیدی در حذف کاتالان ها داشت و حالا می تواند به چهره جدید این تیم تیم تبدیل شود. واینالدوم پس از درخشش در نیوکاسل به لیورپول ملحق شد و در چهار سال اخیر در تیم سرخپوش عملکرد خوبی داشته است.

4125