واکنش هافبک هلندی لیورپول به پیشنهاد بارسلونا

واکنش هافبک هلندی لیورپول به پیشنهاد بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم ملی پوش هلندی لیورپول در روز پنجشنبه شایعه مذاکره با بارسلونا را تایید یا تکذیب نکرد و گفت:" شایعات مطرح می شوند. در حال حاضر نمی توانم چیزی بگویم."

به گزارش فوتبالی، هافبک 29 ساله هلندی لیورپول به گزینه اصلی کومان برای خرید در میانه زمین تبدیل شده است اما او در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش سعی کرد که از پاسخ به سوالات در مورد حضورش در نیوکمپ طفره برود. واینالدوم گفت:" فکر می کردم که قرار است که در مورد عملکردم در تیم ملی هلند سوال بپرسید. فقط به سوالات در مورد تیم ملی هلند پاسخ می دهم."

مطبوعات هلند گزارش داده اند که مذاکرات بارسلونا برای خرید واینالدوم در مراحل پیشرفته ای قرار دارد و کاتالان ها برای جذب وی بین 15 تا 20 میلیون یورو هزینه خواهند کرد. این هافبک فقط یک سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و سرخ ها با توجه به خرید احتمالی تیاگو آلکانتارا اصراری به ماندنش ندارد. واینالدوم بدین ترتیب می تواند به هموطنش دی یونگ در خط هافبک  بارسلونا ملحق شود.

تیم ملی هلند جمعه در اولین دیدار خود در لیگ ملت های اروپا مقابل لهستان قرار می گیرد و دوشنبه به مصاف ایتالیا می رود. آنها در دوره قبلی مسابقات تا فینال پیش رفتند و می خواهند امسال به قهرمانی برسند.

4125