واکنش واینالدوم به شایعه پیوستن به بارسلونا

واکنش واینالدوم به شایعه پیوستن به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول، حاضر نشد درباره شایعه جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اظهارنظر کند. 

به گزارش فوتبالی، شایعاتی درباره احتمال جدایی بازیکن تیم ملی هلند از آنفیلد به گوش می‌رسد. این بازیکن جز مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان بوده اما تنها یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده است. توافقی بین دو طرف برای تمدید این قرارداد انجام نشده و در صورت عدم جدایی این بازیکن در این فصل او سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی بسیاری پیرامون انتقال این بازیکن شکل بگیرد که اصلی‌ترین آنها مربوط به رابطه نزدیک او با سرمربی هلندی جدید بارسلوناست. رونالد کومان در تیم ملی هلند با واینالدوم کار کرده و حالا هدایت بارسا را بر عهده گرفته و گفته می‌شود که علاقه بسیاری به همکاری دوباره با این بازیکن دارد. در آستانه دیدار هلند برابر لهستان در چارچوب رقابت‌‌های لیگ ملت‌های اروپا، هافبک 29 ساله در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در بارسلونا گفت: " این یک شایعه است و من هیچ حرفی ندارم درباره این انتقال ندارم. " 

او در ادامه درباره جدایی کومان از تیم ملی هلند و حضورش در بارسلونا گفت: " البته که این باعث تاسف است اما همه ما برای او بسیار خوشحال هستیم. این اتفاق می‌تواند با زمانی که چنین موقعیتی به عنوان بازیکن برایت پیش می‌آید مقایسه شود. اما حالا باید از این شرایط عبور کنیم. " 

1811