مدیر بارسلونا به خبرنگار اسپانیایی: ستین اخراج شد

مدیر بارسلونا به خبرنگار اسپانیایی: ستین اخراج شد

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا به نظر می رسد که پس از شش ماه حضور در این تیم از سمتش اخراج خواهد شد. شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ پایان کار این مربی بود.

به گزارش فوتبالی، ویکتور ناوارو خبرنگار اسپانیایی ساعاتی پیش در رادیو کادنا کوپا کوپه اعلام کرد که که جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا پس از جلسه با آبیدال و سایر مدیران باشگاه به او گفته است:"ستین اخراج شد." تا خبری را اعلام کند که رخ دادنش چندان هم دور از انتظار نبود.

کیکه ستین به جای ارنستو والورده هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. والورده دو سال پیاپی قهرمان لالیگا شده بود اما ستین جانشین وی شد. این مربی که تجربه حضور در تیم هایی نظیر بتیس را داشت، به گفته خودش قرار بود که بارسلونا را به دوران کرویف برگرداند اما نه تنها این کار را نکرد بلکه عملکرد ضعیف و بسیار مورد انتقادی داشت و شکست مقابل بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو به مفهوم پایان کارش در نیوکمپ بود.

ستین از جام حذفی مقابل بیلبائو حذف شد و در لالیگا نیز در ال کلاسیکو شکست خورد و در نهایت با اختلاف پنج امتیاز قهرمانی را تقدیم تیم زیدان کرد و با خاطره ای بد نیوکمپ را ترک خواهد کرد. این مربی احتمالا در روز دوشنبه به صورت رسمی اخراج خواهد شد که به نظر می رسد کومان هلندی جدی ترین گزینه جانشینی اوست.

4125