رسمی؛ کیکه ستین از هدایت بارسلونا برکنار شد

رسمی؛ کیکه ستین از هدایت بارسلونا برکنار شد

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین مربی کانتابریایی پس از هفت ماه از هدایت بارسلونا کنار گذاشته شد.

به گزارش فوتبالی، کانال تلویزیونی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه اعلام کرد که کیکه ستین از هدایت بارسلونا برکنار شده است. این مربی کانتابریایی تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد داشت اما دو سال پیش از اتمام قراردادش برکنار شد. ستین در دوران حضورش در بارسلونا آمار ضعیف 16 برد، سه تساوی و پنج شکست از 24 بازی را داشت و باخت های بدی نظیر والنسیا، رئال مادرید، بیلبائو، اوساسونا و بایرن مونیخ در کارنامه اش ثبت شد.

ستین به عنوان گزینه ای اورژانسی در زمان اخراج والورده جانشین بارسلونا شد. در آن زمان گزینه هایی نظیر کومان و ژاوی به بارسا پاسخ منفی دادند تا مربی اسبق بتیس هدایت بارسا را به عهده بگیرد. ستین به اولین مربی دوازده فصل اخیر بارسلونا تبدیل شد که فصل را بدون جام به اتمام می رساند. 

ترکیب بارسلونا رابطه خوبی با ستین و دستیارش ادر سارابیا نداشتند و درها را به روی رفتنش باز گذاشتند. به هر صورت دوره ستین چندان موفق نبود و هواداران بارسلونا خاطره خوشی از او نخواهند داشت. مدیران بارسلونا به زودی جانشین وی را اعلام خواهند کرد که به نظر می رسد کومان هلندی محتمل ترین گزینه است.

باشگاه بارسلونا در بیانیه برکناری ستین نوشته است:" این اولین تصمیم از یک بازسازی بسیار گسترده در تیم بزرگسالان است که با هماهنگی کادر فنی جدید انجام خواهد شد."

4125