اضافه شدن معضل کومان به معضل کیکه ستین برای بارسلونا

اضافه شدن معضل کومان به معضل کیکه ستین برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا به تازگی و پس از نتایج ضعیفی که رونالد کومان در این تیم گرفت، تصمیم به برکناری او گرفت و بدین ترتیب سرمربی هلندی از بارسلونا اخراج شد و سرخی بارخوان به عنوان سرمربی موقت به جای او انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که باشگاه بارسلونا برای اخراج رونالد کومان داشت این بود که مشکلات اقتصادی بارسلونا موجب شده بود تا این باشگاه نتواند رقم فسخ قرارداد سرمربی هلندی را پرداخت کند و بدین ترتیب مجبور به نگه داشتن او شده بود. در حقیقت رونالد کومان 12 میلیون یورو باید بابت فسخ قراردادی که باشگاه بارسلونا با او انجام داده است، دریافت کند.

بارسلونا از نظر مالی در شرایط مناسبی نیست و همه این قضیه را می دانند. اکنون به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، رونالد کومان قصد ندارد به بارسلونا برای دریافت 12 میلیون یورو خود تخفیف دهد و تمام غرامت خود را به طور کامل می خواهد. بارسلونا هنوز غرامت کیکه ستین، مربی اخراجی سابق خود را هم به طور کامل نداده است و اکنون 12 میلیون یورو کومان هم به او اضافه شده است و باید دید که بارسلونا تا چه زمانی خواهد توانست این پول ها را پرداخت کند.

1470