استقبال هواداران بارسلونا از تیم در هتل با شعار «بی شرم ها»

استقبال هواداران بارسلونا از تیم در هتل با شعار «بی شرم ها»

خبرگزاری فوتبالی - تیم کیکه ستین با اولین واکنش های خشم آلود پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ مواجه شد. در حقیقت حتی نیازی نبود تا آنها به بارسلونا برگردند تا با توهین ها و خشم هوادارانی مواجه شوند که غرورشان با این باخت جریحه دار شده بود.

به گزارش فوتبالی، تعداد کمی از هواداران بارسلونا در لیسبون خودشان را به مقابل ورودی هتل رسانده بودند تا با خشم از تیمشان پس از شکست هشت بر دو مقابل بایرن مونیخ استقبال کنند. تعداد آنها زیاد نبود اما سر و صدایشان به حدی بلند بود که صدای خشم خود را به گوش بازیکنان رساندند. یکی از شعارهایی که بیش از بقیه شنیده می شد، "بی شرم ها" بود.

برخی از هواداران خشمگین بازیکنان بارسلونا را هو کردند. بازیکنانی نظیر سوارز، سمدو، گریزمان و راکیتیچ مجبور بودند که شعارهای خشم آلود هواداران را تحمل کنند. در حقیقت مسئولان امنیتی باشگاه بارسلونا سخت تلاش کردند تا این هواداران را کنترل کنند تا جلوی اتفاقات ناگوارتر گرفته شود.  البته همه بازیکنان هو نشدند بلکه برخی نظیر آنسو فاتی و ریکی پوچ که به نظر می رسد ستارگان آینده بارسلونا باشند، مورد تشویق قرار گرفتند. حالا باید دید که شنبه و در زمان بازگشت اردوی بارسلونا به کاتالونیا چه واکنشی در انتظارشان خواهد بود اما به نظر می رسد که واکنش بدتری برایشان در پیش خواهد بود.

4125