پیولی: نباید به سن زلاتان نگاه کنیم؛ او اولین نفر به تمرینات می‌آید

پیولی: نباید به سن زلاتان نگاه کنیم؛ او اولین نفر به تمرینات می‌آید

خبرگزاری فوتبالی - استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ باید در سن سیرو بماند و اعتقاد دارد که جانلوئیجی دوناروما یکی از چهار دروازه بان برتر جهان است.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی به تازگی قراردادش را با میلان تا سال 2022 تمدید کرده است. او معتقد است میلان عملکرد خوبی در 2020 داشته و زلاتان هم نقشی مهم را در این تیم ایفا کرده است. پیولی گفت:" در سال 2020، تنها آتالانتا امتیاز بیشتری نسبت به ما کسب کرد. ما فقط دربی را از دست دادیم، آن‌هم پس از یک نیمه‌ی عالی که داشتیم. همه چیز در یک فصل یکنواخت پیش نمی رود. اما زلاتان همه چیز را آسان می کند. اشتباه است که به سن او رجوع کنیم ، او 100 درصد حرفه ای است و در هر جلسه تمرینی، جدیت و رقابت پذیری را به بازیکنان جوان می‌آموزد. اولین کسی است که به تمرینات می‌آید و آخرین کسی است که تمرین را ترک می کند. این‌ها سیگنال‌های قدرتمندی هستند. زلاتان به جایگاه‌ها احترام زیادی می‌گذارد. او رقابت را بالا برده است. همه ما اطمینان داریم که او باید با ما ادامه بماند."

استفانو پیولی در مورد جانلوئیجی دوناروما گفت:" در 21 سالگی ، او تجربه‌ی زیادی کسب کرده است. در بازی های اخیر او حتی کاپیتان ما بود و یکی از سه یا چهار دروازه بان برتر دنیاست."

1470