تمجید ویژه‌ پیولی از زلاتان و دوناروما پیش از پلی‌آف لیگ اروپا

تمجید ویژه‌ پیولی از زلاتان و دوناروما پیش از پلی‌آف لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی تیمش مقابل شامروک روورز در پلی آف لیگ اروپا به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ و جانلوئیجی دوناروما پرداخت.

به گزارش فوتبالی، میلان در پلی آف لیگ اروپا به مصاف شامروک روورز خواهد رفت. پیولی، زلاتان را برای این دیدار کاملا آماده می‌داند. او در این باره گفت:" او کاملا آماده شده است ، از نظر ذهنی بسیار خوب است ، مثل همیشه مشارکت خواهد داشت. من او را همانطور که هست ، رقابتی و کاملاً در دسترس یافتم. ما آماده هستیم ، از مشکلات آگاه هستیم. شامروک خوب کار می کند ، آنها تیم مهمی هستند ، باید تمام 95 دقیقه را متمرکز بمانیم. این تیم از نظر جسمی در وضعیت بهتری قرار دارد ، نه تنها باید در مورد مشکلاتی که با آن روبرو خواهیم شد، بلکه باید در مورد فرصتی که خواهیم داشت نیز فکر کنیم. در ورزش ، اگر چیزی را قطعی بدانید ، با رویکردی اشتباه شروع می‌کنید. مشکلات اولین بازی را می‌دانیم. حریفان ما به خوبی بازی می‌کنند."

استفانو پیولی در ادامه به تمجید از دوناروما پرداخت:" دیروز ، من از او به خاطر حضورش ، در دسترس بودن و نحوه برخوردش در این باشگاه، با رویکردی مثبت تعریف کردم. برای من تعجب آور نیست. او بالغ و آماده است و دائما در حال رشد است."

1470