ثبت رکوردی تاریخی توسط زلاتان ابراهیموویچ در سری آ

ثبت رکوردی تاریخی توسط زلاتان ابراهیموویچ در سری آ

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ در بازی میلان مقابل سمپدوریا با یک ضربه‌ی سر گلِ پنجاهمِ خود را با لباسِ میلان به ثمر رساند و اکنون او دارای رکوردی تاریخی در شهر میلان و فوتبال ایتالیاست.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 38 ساله‌ی سوئدی که از ژانویه‌ی 2020 پس از گذشت 8 سال مجددا به میلان بازگشته بود، با عملکرد خوبِ خود در پیشرفت های اخیرِ میلان، سهمی چشمگیر داشته است. زلاتان در دو فصل 2010/11 و 2011/12 هم در میلان توپ می‌زد و با این تیم، یک بار قهرمان سری آ شد. او در آن دوره مجموعا 42 گل به ثمر رسانده بود و با گل هایی که اکنون در دوره‌ی دوم حضورش در آث میلان به ثمر رسانده است، مرز 50 گلِ زده برای روسونری را رد کرد.

اما رکوردی که زلاتان اکنون بر جای گذاشته مربوط به تعداد گل های او در میلان و اینتر است. ستاره‌ی سوئدی که از سال 2006 تا 2009 به مدت سه سال در اینتر توپ می‌زد در آن مدت 57 گل برای نراتزوری به ثمر رساند و یکی از مهاجمانِ تاثیر گذار در سری آ بود. او اکنون هم با میلان و هم با اینتر بیش از 50 گل در سری آ به ثمر رسانده است و این رکوردِ اوست. زلاتان ابراهیموویچ تبدیل به اولین بازیکن تاریخ سری آ شد که با هر دو تیم بزرگ شهر میلان، بیش از 50 گل زده است.

1470