زلاتان ابراهیموویچ در مسیر بازگشت به سن سیرو

زلاتان ابراهیموویچ در مسیر بازگشت به سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم میلان این بار در یک سمت مدیریتی شکل جدی تری به خود گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نشریه گاتزتا دلا اسپورت در خبری مدعی شد این احتمال وجود دارد که زلاتان ابراهیموویچ  اسطوره باشگاه میلان به عنوان بخشی از ساختار مدیریت باشگاه این باشگاه به این تیم بحران زده بازگردد. طبق گزارش این نشریه زلاتان می‌خواهد به بازیکنان انگیزه بیشتری را القا کند.

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از شکست مقابل اودینزه در رقابت های سری آ ایتالیا درباره بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به این تیم گفت: "ما در باشگاه میلان یک ساختار برای انتخاب افراد فنی و مربی و بازیکنان داریم و این ساختار برای همه ما اهمیت زیادی دارد. البته همه هوادارن میلان می دانند که من چه میزان به زلاتان علاقه دارم و در صورتی که زلاتان تصمیم بگیرد به میلان بازگردد من بسیار از این ایده استقبال خواهم کرد."

گاتزتا به این نکته نیز اشاره کرده که همه ارکان باشگاه میلان آماده استقبال از بازگشت زلاتان به باشگاه هستند. زلاتان ابراهیموویچ پیش از این با استفانو پیولی و هم تیمی های قدیمی خود در ماه سپتامبر نیز صحبت هایی با حضور در محل تمرینات تیم انجام داده بود و همچنین جلساتی را با مدیر اجرایی تیم جورجیو فورلانی و همچنین مالک باشگاه جری کاردیناله نیز برگزار کرده بود. به نظر می رسد همه سران همچنین هوادارن باشگاه میلان از بازگشت این بازیکن بزرگ و سابق باشگاه استقبال خواهند کرد.

۱۰۰۹