ملاقات زلاتان ابراهیموویچ و دوناروما با مینو رایولا

ملاقات زلاتان ابراهیموویچ و دوناروما با مینو رایولا

خبرگزاری فوتبالی - طبق گزارش‌ها، زلاتان ابراهیموویچ و جیانلوئیجی دوناروما برای ملاقات با وکیلشان، مینو رایولا، در مونت کارلو یک هلکیوپتر اختصاصی گرفته‌اند. این بازیکنان باید در مورد تمدید یا عدم تمدید قراردادشان با میلان تصمیم گیری کنند.

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن پس از تساوی یک بر یک تیمشان در شب گذشته مقابل آتلانتا، میلان را ترک کرده‌اند و خبر ها حاکی از این است که آن‌ها با مینو رایولا که ایجنت هر دوی آن‌هاست، دیدار داشته‌اند. قرارداد ابراهیموویچ فقط تا پایان همین فصل اعتبار دارد، اما به نظر می‌رسد با ابقای استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان، زلاتان هم خواهان تمدید قرارداد باشد.زلاتان اکنون در حال بررسی گزینه‌های خود است. دستمزد فعلی او مبلغ چهار میلیون یورو برای هر فصل است، اما او مبلغ شش میلیون یورو را برای هر فصل می‌خواهد. باید دید که شرایط برای زلاتان ابراهیموویچ چگونه پیش خواهد رفت.

اما در مورد جیانلوئیجی دوناروما، قرارداد او تا ژوئن 2021 اعتبار دارد، اما قراردادش دارای بند آزادسازی است و ممکن است او بخواهد از این امکان استفاده کند، به خصوص در صورت نرسیدنِ میلان به رقابت های اروپایی. این دروازه‌بان 21 ساله، تاکنون 201 بازی برای میلان انجام داده است. او مقابل آتلانتا کاپیتان تیمش بود و یک پنالتی هم مهار کرد.

1470