کونته: انتظار یک بازی کثیف را داشتم و از کثیف شدن نمی‌ترسم

کونته: انتظار یک بازی کثیف را داشتم و از کثیف شدن نمی‌ترسم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با نتیجه‌ی 2 بر 0 ختافه را شکست داد و به مرحله‌ی بعد لیگ اروپا صعود کرد. آنتونیو کونته معتقد است که تیمش شجاعانه بازی کرده و از درگیر شدن و جنگیدن برای توپ ها نمی‌ترسیده.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از بازی از عملکرد تیمش رضایت داشت. او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" به خوبی می‌دانستیم که مشکلاتی در این بازی می تواند به وجود بیاید. ختافه پر قدرت شروع کرد آنها به دنبال توپ دوم بودند و بازی را فیزیکی می کردند. آنها در ابتدا قوی تر بودند، اما ما بازی را در دست گرفتیم و توپ را به گردش در آوردیم  ما انتظار یک بازیِ کثیف را داشتیم و از اینکه مانند آن‌ها کثیف شویم، نمی‌ترسیدیم. این یک نشانه عالی است، چرا که نشان دهنده‌ی عزم راسخ تیم برای جنگیدن بر سر هر توپ است، چیزی که گاهی اوقات در این فصل آن را از دست می‌دادیم. پیشرفت در اروپا فرصتی برای کسب تجربه است. من از عملکردمان خوشحالم، می‌توانستیم حتی بهتر باشیم. فکر می کنم روملو مدتی طول کشید تا وارد بازی شود، اما بعد از اینکه او گل اول را زد، اختلاف ایجاد شد. شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. خوشحالم که بچه ها ثابت کردند که می خواهند ادامه دهند و هنوز خود را برای تعطیلات آماده نکرده‌اند."

کونته پس از انتقاداتش از مالکان باشگاه اینتر، این بار از تصمیم این تیم برای نگه داشتنِ الکسیس سانچز تمجید کرد. او گفت:" به نظرم کاری که باشگاه در مورد الکسیس سانچز انجام داد عالی است. با توجه به شرایطی که ما توانستیم الکسیس را بدست آوریم، انتقال خیلی خوبی بود. خودِ الکسیس هم تلاشِ زیادی کرد. مصدومیت به او آسیب زد و ما این فرصت را داشتیم تا او را به مسیر صحیح برگردانیم بنابراین درست است که ما اکنون می توانیم به عنوان پاداش او را داشته باشیم."

مربی ایتالیایی در مورد کریستین اریکسن گفت:" من برای کریستین اریکسن مثل همه‌ی بازیکنان خوشحالم، او برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز به شرایط مناسب دارد. پسر خوبی است، می داند که من انتخاب هایم را به صلاحِ اینتر انجام می‌دهم، اما این واقعیت که او بلافاصله پس از ورود به زمین گل زد خیلی مهم است. کریستین بخشی از تیم اینتر است، او در حال سازگاری و رشد است."

1470