شرط و شروط سرمربی ایتالیایی برای حضور در ناپولی

شرط و شروط سرمربی ایتالیایی برای حضور در ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- مدت‌هاست که باشگاه ناپولی و به خصوص دی‌لورنتیس مدیر عامل آنها به دنبال استخدام‌ آنتونیو کونته سرمربی اسبق اینتر و یوونتوس و تیم ملی ایتالیا است. آنها اکنون در حال مذاکره هستند و کونته برای حضور در ناپل شروطی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته مدتی است که گزینه اصلی سرمربیگری ناپولی در فصل آینده بوده است. کونته آماده بازگشت به دنیای سرمربیگری است. پس از خروج لوچیانو اسپالتی در تابستان سال گذشته، دی‌لورنتیس سعی کرده بود بلافاصله هدایت تیم قهرمان ایتالیا را به او بسپارد اما موفق نشد.

در این فصل با وجود تغییرات مداوم مربیان در ناپولی، انتظارات دی‌لورنتیس برآورده نشده و او مدتی است که با سرمربی سابق اینتر و یوونتوس مجدد وارد مذاکره شده است. با این حال، باید یک توافق مالی بین طرفین پیدا شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آنتونیو کونته قراردادی به مدت سه سال و دستمزدی ۱۰ میلیون یورویی می‌خواهد و این در حالی که پیشنهاد ناپولی ۸ میلیون یورو بعلاوه پاداش است. او همچنین یک شرط اصلی دیگر دارد که آن حفظ ستارگان تیم خواهد بود.

آنتونیو کونته مورد توجه باشگاه میلان نیز قرار گرفته است اما همچنان حضور در ناپولی محتمل‌ترین‌ گزینه برای این سرمربی ایتالیایی خواهد بود و انتظار می‌رود دو طرف در آینده نزدیک به توافقات مالی دست پیدا کنند.

۱۴۲۸