اینتر در مقابل رقیب سنتی خود جشن قهرمانی می‌گیرد؟

اینتر در مقابل رقیب سنتی خود جشن قهرمانی می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر پس از پیروزی برابر اودینزه، فاصله 14 امتیازی خود با تیم دوم را حفظ کرد و حالا فاصله کمی با قهرمانی در سری آ دارد.

به گزارش فوتبالی، اینتر میلان را باید بهترین تیم این فصل فوتبال ایتالیا دانست؛ تیمی که احتمالا با اقتدار قهرمانی لیگ داخلی را جشن می‌گیرد و برای بار بیستم اسکودتو را فتح می‌کند. کسب بیستمین قهرمانی، دومین ستاره را بر روی لوگوی افعی‌ها به ارمغان می‌آورد و همین موضوع باعث شده تا قهرمانی این فصل لیگ ایتالیا اهمیت خاصی برای هواداران این تیم داشته باشد.

اینتر شب گذشته با گل دقایق پایانی فراتسی موفق شد با نتیجه دو بر یک اودینزه را مغلوب کند و فاصله 14 امتیازی با رده دوم را حفظ کند. آبی‌ومشکی‌های شهر میلان در این مسابقه کاملا نسبت به حریف برتر بودند و مزد این برتری را هم با یک برد دقیقه آخری گرفتند.

حالا اینتر هفته آینده باید به مصاف کالیاری برود و میلان، تیم دوم جدول مقابل ساسولو صف‌آرایی می‌کند. اگر هر دو تیم شهر میلان در بازی هفته بعد خود پیروز از میدان خارج شوند؛ اینتر این شانس را دارد تا در دربی حساس دلا مادولینا و در برابر چشمان هواداران رقیب سنتی خود یعنی آث میلان جشن قهرمانی بگیرد.

میلان در این بازی میزبان است و از حمایت هواداران خود برخوردار است؛ اما اگر این بازی با برتری اینتر به پایان برسد، شب تلخی برای میلانی‌ها در ورزشگاه سن سیرو رقم خواهد خورد؛ یعنی آن‌ها نه تنها به رقیب سنتی و هم‌شهری خود باختند، بلکه باید نظاره‌گر جشن قهرمانی آن‌ها هم باشند.

1428