گزینه‌های سرمربی‌گری ناپولی برای فصل آینده مشخص شدند

گزینه‌های سرمربی‌گری ناپولی برای فصل آینده مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که آنتونیو کونته و وینچنزو ایتالیانو، گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری ناپولی برای فصل آینده هستند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی پس از کسب قهرمانی در سری آ، در این فصل نتوانست موفقیت فصل گذشته را تکرار کند و ناکامی‌های پیاپی باعث شده تا چند مرتبه سرمربی باشگاه جنوبی در این فصل تغییر کند.

آن‌ها روز گذشته در دیدار مقابل آتالانتا با 3 گل شکست خورد تا نتایج ضعیف آن‌ها در فصل جاری ادامه داشته باشد. با این شکست سنگین شانس ناپلی‌ها برای کسب سهمیه اروپایی کمتر شد. فرانچسکو کالزونا هم نتوانست تغییری در شرایط ناپولی ایجاد کند و تیره‌روزی‌های آبی‌های ناپل همچنان ادامه دارد.

آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هم توفیقی به دست نیاوردند و در مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت در برابر بارسلونا شکست خوردند تا خیلی زود از این رقابت‌ها کنار روند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی در نظر دارد تا یک گزینه خوب برای فصل آینده انتخاب کند و در حال حاضر آنتونیو کونته گزینه اصلی او است. کونته سابقه درخشانی در لیگ ایتالیا دارد و توانسته با دو تیم یوونتوس و اینتر میلان، فاتح اسکودتو شود. بازگشت او به سری آ می‌تواند باعث جذابیت بیشتر این لیگ شود.

اگر آنتونیو کونته با هدایت ناپولی موافقت نکند، دی لورنتیس به سراغ وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فعلی فیورنتینا می‌رود. برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که ایتالیانو عاشق کرد در ناپولی است و اگر پیشنهادی داده شود سریعا با آن موافقت می‌کند. حالا باید دید کدام گزینه سرمربی فصل بعدی ناپولی خواهد بود.

1428