عکس؛ خوشحالی گل جالب کاپیتان سابق رئال مادرید با فوت کردن شمع خیالی!

عکس؛ خوشحالی گل جالب کاپیتان سابق رئال مادرید با فوت کردن شمع خیالی!

پایگاه خبری فوتبالی - سویا با پیروزی یک بر صفر در خانه ختافه به ادامه تلاش خود برای جای گرفتن در میانه جدول، ادامه داد.

به گزارش فوتبالی، آندلوسی ها دومین پیروزی در شش بازی اخیرشان در لیگ اسپانیا را کسب کردند. این تیم در تلاش است تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و با خیال راحت به هفته های پایانی لالیگا برسد. 

سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در این بازی گلی سه امتیازی را برای سویا به ثمر رساند تا تولد خود را جشن بگیرد. در حقیقت این مدافع 38 ساله در زمان خوشحالی گل خود به شکل جالبی تصمیم گرفت که کیکی را به صورت خیالی دستش بگیرد و ادای فوت کردن شمع را در بیاورد تا نشان بدهد که این گل، بهترین هدیه ای بوده که می توانسته برای تولدش داشته باشد!

البته راموس در این بازی گلی دیگر را هم به ثمر رساند که این بار گلش توسط داور ویدیویی به علت آفساید مردود شد. ختافه در این بازی تقریبا هیچ شانسی برای جبران نتیجه نداشت. 

راموس در حالی تولد 38 سالگی خود را جشن می گیرد که در این فصل در سویا درخشان بوده است. به نظر می رسد که این بازیکن حداقل یک فصل دیگر در تیم آندلوسی بماند و قراردادش را با سویا تمدید کند چرا که در این فصل به خوبی ثابت کرده که در این سن و سال همچنان کیفیت بالایی دارد. راموس در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" هیچ چیزی بهتر از جشن گرفتن تولد با پیروزی، گل، کلین شیت و عنوان بهترین بازیکن میدان نیست. ممنون از همه به خاطر تبریک ها و محبت هایشان."

4125